Friday, September 23, 2005

 

Llosques

Era pessimista per naturalesa i es deixava seduir pels optimistes de tota la vida.

%%%

Pel seu aniversari li varen regalar una cadernera qui cantava de joia, idò, no va tenir altra idea que obrir la gàbia i amollar-la, a més a més, al·legava a qui el volia sentir: vaig estar cinc mesos tancat dalt la Mola.

%%%

El meu veí i jo, somniam amb els rotlos d'esclatassangs.

%%%

Rebem telegrama de l'Amaçones: tot va bé... stop. Bep. stop.

%%%

Repassant un manual de geologia que vaig adquirir fa una vintena d'anys; em faig creus de tot el que he deixat de saber... No sé per on començar a redactar aquesta conferència que m'han encarregat. No hauria d'haver acceptat la convidada i ara el compromís és adoptat.

%%%

Així com passen els dies veig que hauria d'haver partit amb en Bep cap a Brasil: a conjugar la teòrica amb la pràctica.

Comments: Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?